ຂໍ້ມູນທີ່ມີຄຸນຄ່າຫຼາຍທີ່ຈະເປັນປະໂຫຍດສໍາລັບຜູ້ເລີ່ມຕົ້ນແລະຜູ້ທີ່ມີປະສົບການບາງຢ່າງ.gregory ສິງຫາ , : ami ໄດ້ຮຽນຮູ້ຈາກປະສົບການຂອງຂ້ອຍເອງວ່າການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ສາກົນແມ່ນຂະບວນການທີ່ສັບສົນຫຼາຍທີ່ມີ nuances ຫຼາຍ. ບົດຄວາມເປີດຕາຂອງຂ້ອຍກັບຫຼາຍສິ່ງຫຼາຍຢ່າງ, ແຕ່ຂ້ອຍຍັງບໍ່ມີຄວາມສ່ຽງທີ່ຈະເຮັດມັນເອງ. ແລະຂ້ອຍໄວ້ວາງໃຈຜູ້ຊ່ຽວຊານ. ຂ້າພະເຈົ້າແນ່ໃຈວ່າທ່ານຈະບໍ່ເຮັດໃຫ້ຂ້າພະເຈົ້າເສຍໃຈ!) ວຽກງານຜະລິດຕະພັນຂອງພວກເຮົາແມ່ນເພື່ອແນໃສ່ເພີ່ມປະສິດທິຜົນຂອງການໂຄສະນາຊອກຫາສໍາລັບເຄືອຂ່າຍສາກົນຂອງໂຮງຮຽນພາສາອັງກິດ. ຜົນໄດ້ຮັບແມ່ນການເພີ່ມຂຶ້ນເທື່ອລະກ້າວຂອງການປ່ຽນແປງໃນຂະນະທີ່ການຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ click.client:speak-up.com.uasubject: ເຄືອຂ່າຍສາກົນຂອງໂຮງຮຽນພາສາອັງກິດພາກພື້ນ: ukrainestatus: ໃນການບໍລິການກ້າວຫນ້າ: ການໂຄສະນາຕາມສະພາບການຂອງການເຮັດວຽກ: ເດືອນບໍລິສັດແລະເປົ້າຫມາຍຂອງໂຄງການແມ່ນເປັນ ເຄືອຂ່າຍສາກົນຂອງໂຮງຮຽນທີ່ສອນພາສາອັງກິດ. ໂຮງຮຽນເພີ່ມເຕີມໃນປະເທດບໍລິສັດມີຫຼາຍກ່ວາໂຮງຮຽນໃນປ ລາຍຊື່ອີເມວ B2B ະເທດ. ຄຸນສົມບັດພິເສດຂອງ Speak up ແມ່ນວິທີການຮຽນແບບປະສົມທີ່ເປັນເອກະລັກ, ເຊິ່ງເຮັດໃຫ້ນັກຮຽນໄດ້ຮັບຄວາມຮູ້ໂດຍການສະຫຼັບການຮຽນ ແລະ ບົດຮຽນອອນໄລນ໌ແບບເອກະລາດກັບຄູ. ບໍ່ເປັນເອກະລັກຫນ້ອຍແມ່ນຮູບແບບທຸລະກິດຂອງໂຮງຮຽນ, ເຊິ່ງໃນໄລຍະຫຼາຍປີໄດ້ເຮັດໃຫ້ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະເປີດຕົວໂຄງການໃນອູແກຣນ, ໂປແລນ, ສະຫະລັດ, saudi arabia, ປະເທດໄທ, ຫວຽດນາມ, morocco ແລະປະເທດອື່ນໆ. ຜູ້ທີ່ຕ້ອງການທີ່ຈະປັບປຸງພາສາອັງກິດຂອງເຂົາເຈົ້າແມ່ນດຶງດູດການເວົ້າໂດຍ: ການນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີນະວັດຕະກໍາໃນຂະບວນການຮຽນຮູ້, ການເຂົ້າເຖິງອອນໄລນ໌ເພື່ອອຸປະກອນການສຶກສາໄດ້ທຸກເວລາ; ລະດັບຂຶ້ນຢູ່ກັບຄວາມຕ້ອງການຂອງນັກຮຽນ; ໂອກາດທີ່ຈະເລີ່ມຕົ້ນຫ້ອງຮຽນໃນເວລາທີ່ສະດວກ.
 ຕິດຕໍ່ບໍລິສັດມີໃນເວລາທີ່ຕິດຕໍ່ກັບບໍລິສັດຂອງພວກເຮົາ, ໄດ້ມີການເວົ້າເຖິງໂຮງຮຽນທີ່ດໍາເນີນການຢູ່ໃນ ukraine. ເປົ້າຫມາຍແມ່ນເພື່ອເພີ່ມທະວີການຈໍານວນຜູ້ນໍາແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບການໂຄສະນາ campaigns.our ເປົ້າຫມາຍຂອງລູກຄ້າຂອງພວກເຮົາແມ່ນເພື່ອດຶງດູດຜູ້ໃຊ້ໄປຫາເວັບໄຊທ໌ແລະຫນ້າທີ່ດິນ, ເຊິ່ງປະກອບດ້ວຍຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບ ໂປຣໂມຊັນໃນປະຈຸບັນຂອງບໍລິສັດ. ພວກເຮົາໄດ້ຕັດສິນໃຈທີ່ຈະສຸມໃສ່ງົບປະມານຕົ້ນຕໍໃນການເປີດຕົວການຄົ້ນຫາແລະແຄມເປນ dsa. ການໂຄສະນາປະເພດນີ້ຖືກຮັບຮູ້ໂດຍປະຊາຊົນເປັນຂໍ້ມູນທີ່ເປັນປະໂຫຍດເພື່ອຕອບສະຫນອງຄໍາຮ້ອງຂໍຂອງພວກເຂົາ, ດັ່ງນັ້ນວິທີການສົ່ງເສີມດັ່ງກ່າວມັກຈະມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຂຶ້ນ. ເພື່ອບັນລຸເປົ້າຫມາຍນີ້, ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໄດ້ວາງແຜນການເຮັດວຽກດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ການປິດການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີປະສິດທິພາບ; ການລວບລວມຄໍາຖາມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເພື່ອເປີດຕົວ. ແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບການໂຄສະນາການຊອກຫາແລະແບບເຄື່ອນໄຫວ; ການທົດສອບຜູ້ຊົມໃຫມ່ໂດຍມີຈຸດປະສົງເພື່ອຂະຫຍາຍພວກມັນ; ການທົດສອບການໂຄສະນາສື່ມວນຊົນແລະການປະຕິບັດສູງສຸດ.
|